Nuenen Centrum Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nuenen Centrum Forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 opzet van dit forum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tui




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-04-10

opzet van dit forum Empty
BerichtOnderwerp: opzet van dit forum   opzet van dit forum Emptywo jul 14, 2010 4:11 am

Voor wat een forum eigenlijk, is verwijs ik naar wikipedia.

Ik zelf vind een forum een prettige manier om te communiceren. In eerste instantie dacht ik dat de doelgroep heel Nuenen kon zijn, maar omdat de mensen actief zou moeten betrekken bij dit forum, bedacht ik me dat dit een betere kans van slagen heeft, als ik de groep kleiner maak, met mensen in mijn directe omgeving, het centrum van nuenen dus. Inwoners en de ondernemers.

Het is louter een ideeel project, en mijn eigen idee. Geen instelling of vereniging zit erachter maar vrijblijvend, daarom heb ik ook een anoniem account aangemaakt. De kracht van het forum informatie zijn. Informatie over de buurt is toch altijd interessant.

Ik heb zelf een idee gevormd hoe het ongeveer uit komt te zien, maar veel details moeten nog werden ingevuld. Er is geen forum regelement, en de vraag is nog open hoe en welke mensen kunnen posten. Dit forum moet zich ontwikkelen en ik sta volledig open voor suggesties.
Ik had eerst de ambitie om politici en andere instanties erbij te betrekken, maar kan gebeuren wanneer het lokaal debat hier kan plaatsvinden
Spreekbuis en informatiebron
Dit is nog een proef. Een forum als deze is gratis te maken. Indien het slaagt zal het gemigreerd worden naar een officiele onderkomen, met een team van moderaters, i.p.v. dat het mijn eigen bouwsel is.
Doelgroep; mensen die de tijd hebben om (op een andere manier) betrokken te worden bij de gemeenschap,
Terug naar boven Ga naar beneden
 
opzet van dit forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanleiding van het forum
» aanleiding van het forum; persoonlijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuenen Centrum Forum :: algemeen :: over dit forum-
Ga naar: